Sunday 24 June 2012

My G and M

Yeehaa ! Harini nak cerita pasal anak2 saya .Haa jgn terkejut sgt laa kan , kang ni makannya ! haha . Saya memang ade anak , 1 name dia GREY , 1 lagi name dia MEMEY . Comel kan nama dorang ? tak tengok lagi cmne kann , haha . OKayy , sebenarnya dorang ni kucing saya so senang pnggil anak saya sbb manje sgt . Saya je yg rajin lyn dorang2 ni , tapi yg paling manja GREY . =)
               Okay , nak dijadikan cerita laa kan , GREY ni sebenarnya saya ambil dr rumah mak angkat saya dr baby lagi . Hmm , time too sedih jugak laa kan sbb dia terpaksa berpisah dengan mama dia , tapi apakan daya . Saya lagi tak menahan tengok kecomelan dia , so saya ambil jelaa . Haha . Haa, sampai je rumahh , menyorok dia dekat tmpt2 gelaap, bwh kerusi laa belakang almari laa lepasto dia boleh terlepas kat belkaang rumah pulakk ! Haa time too laa bagai nak gila mencari dia last2, dia balik sndri . Alhamdulillah laa kann , so lepas kejadian to kitorang kurung je dia dlm kandang . Then dah lame2 too baru laa dia jinakk and dia rapat sgt dngn saya , saya pon taktauu kenapa . Maybe sbb saya ni cantik n comel sgt kott to dia terpikat kann ! hahaha , (perasan je lebih aku ni ) So until now GREY yg paling rapat dgn sy smpaikan kalau bngon pg dia yg bngonkan . hahah , comel je kann ! =D








                                       Ni la GREY , menyibuk je sy tengah lipat kain dia kacau ! haha












                                   Yang ni dia berlagak BOS pulakk ! haha






       Memey pulakk ceritanya mcm ni . Ade jiran tooo dia nak pindah rumah tapi anaknya taknakk bwk kucing so mkcik to pon mcm sedih jugakk laa and taktauu nak bg kat sape kucing dia too . Last2, dia bg laa dekat kitorang . Haa , yg tak menahan nya mase dia bagi too dia menangis2 teresak2 tersedu sedan mcm mati laki kau haa ! Ya allah , smapi mcm to sekali laa mkcik too menangis , sbb terlampau sedihh sgt kucing ksygn dia ditnggalkann . Haihh , time too mmg saya pun touching kejap laa kann . Ape pon skrg MEMEY da jd hak milik kami but dia ni jenis tak reti dok diam , ade je nak merayau tah mana . Takpe laa asalkan dia bahagiaa . haha , ayatt tak menahan seyhh !









4 comments:

  1. Ayooo..font colour tukar le..i xnampak..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha .. alaaa taktauu cmne nak tukar I da lupa ouhh !

    ReplyDelete
  3. Comel laa yg grey tu dewi..!!
    Bak mai bagi aku..
    Baru sepadan dengan aku..
    sama comel sama cun. hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha , comel kann mcm tuan dia laa jugak !
      berani nak amek dia, meh facing dengan aku dulu ! haha

      Delete